نرم افزار تشخیص چهره زولا جهت تشخیص هویت افراد کاربرد دارد ، این نرم افزار جهت تحت نظارت قراردادن محیط کاربرد دارد . این نرم افزار به دوربین مدار بسته متصل شده و افراد را به صورت کامل رهگیری میکند .

از قابلیت این نرم افزار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

ثبت خودکار چهره تمام افراد

نرم افزار تشخیص چهره مخصوص دوربین های مداربسته این قابلیت را دارد تا همه افراد داخل کادر دوربین مداربسته را به صورت همزمان ، شناسایی و ثبت کند .

ثبت تردد افراد و تشخیص هویت آنها

نرم افزار دوربین مداربسته ، هویت افراد را شناسایی کرده و تاریخ و ساعت تردد آنها را ثبت میکند ، این موضوع به شما کمک میکند که زمان های تردد یک شخص خاص را بتوانید گزارش گیری کنید . همچنین چنانچه شما ماژول اتصال به ثبت احوال یا ماژول اسکنر کارت ملی را تهیه کرده باشید ، هویت اشخاص را با بانک ثبت احوال چک میکند .

تعریف اشخاص ناشناس

چنانچه در نرم افزار تشخیص چهره فردی ناشناس باشد ، شما میتوانید در ماژول ارباب رجوع ، آن شخص را به عنوان مهمان تعریف کرده و اطلاعات هویتی آن همچنین اسکن کارت ملی را درج نمایید .همچنین با همان تصویر میتوان مهمان جدید تعریف کرد و نیازی به ارجاع مهمان به دستگاه یا دوربین دیگر نیست .

قابلیت اتصال به ثبت احوال

نرم افزار تشخیص هویت و تشخیص چهره این قابلیت را دارد که به بانک اطلاعاتی ملی ثبت احوال متصل گردد و افراد را شناسایی کند ، این نرم افزار تصویر افراد را در بانک اطلاعاتی ثبت احوال جست و جو میکند و نام و نام خانوادگی و همچنین کد ملی افراد را نمایش می دهد ، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر افراد نیاز به مجوز های امنیتی از نهاد های مربوطه می باشد .

قابلیت اتصال به چیپ کارت ملی

نرم افزار ارباب رجوع و تشخیص چهره قابلیت خواندن اطلاعات افراد از چیپست کارت ملی هوشمند را دارا است و میتوان اطلاعات افراد را از این چیپست ثبت و در رهگیری آنها در دوربین های مدار بسته استفاده کرد .

قابلیت خواندن اطلاعات از کارت ملی قدیمی

نرم افزار نظارتی و تشخیص چهره این امکان را دارد که به اسکنر کارت ملی یا همان اسکنر ocr متصل شود و اطلاعات افراد را از آن استخراج نماید .

گزارشگیری کامل

نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت این قابلیت را دارد که بر اساس تاریخ وساعت ، فرد ، مکان و تعداد تردد میتواند گزارش های متعددی را به شما نمایش دهد .

همچنین میتوانید یک گزارش جامع از تردد های ناشناس داشته باشید .

مانیتورینگ آنلاین

نرم افزار تشخیص چهره و حراستی این قابلیت را دارد که به صورت آنلاین افرادی که داخل مجموعه و یا از جلوی دوربین خاص تردد میکنند را به صورت آنلاین نمایش دهد .

اتصال به سامانه حضور و غیاب

این نرم افزار تشخص هویت میتواند به صورت وب سرویس اطلاعات تردد افراد و پرسنل را به نرم افزار حضور و غیاب و یا حقوق و دستمزد ارسال کند و با استفاده از تشخیص هویت و یا تشخیص چهره افراد حضور و غیاب افراد را کنترل و گزارش کند .

قابلیت اتصال به درب

یکی از پر کاربردترین قابلیت های نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت این است که به انواع درب ها و سیستم ها متصل می شود و به آنها فرمان میدهد . نحوه کارکرد این قابلیت به این صورت است که اگر یک دوربین مداربسته در کنار یک درب نصب شده باشد با تشخیص افراد مجازی که از قبل به آنها دسترسی داده شده است و یا گروه خاصی که افراد داخل آن گروه باشد ، درب را به صورت خودکار باز کند و باز کردن درب برای افراد ناشناس و غیرمجاز جلوگیری میکند .

شناسایی هویت شخص با دوربین دید در شب

چنانچه شما دوربین مداربسته ای داخل مجموعه خود دارید که شب ها از آن استفاده میکنید و در محل تاریکی نصب شده است ، نرم افزار تشخیص چهره این قابلیت را دارد که بر اساس تصویر دید در شب افراد ، هویت آنها را شناسایی کند و آن را گزارش کند .

قابلیت اتصال به تعداد نامحدود دوربین مداربسته

یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار تشخیص چهره و حراستی این است که به تعداد نامحدودی دوربین متصل می شود و محدودیتی از این نظر وجود ندارد .

قابلیت تشخیص تغییر چهره افراد با آرایش و یا ریش

یکی از معایبی که سیستم های تشخیص چهره دارند این است که چنانچه افراد آرایشی کرده باشند و یا تغییری در ریش خود ایجاد کرده باشند ، قابل شناسایی نیستند ، اما نرم افزار تشخیص هویت و تشخیص چهره فوق این مشکل را برطرف کرده است .

قابلیت اتصال به انواع دوربین ها

نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت دوربین مداربسته ، این امکان را دارد که به انواع دوربین های تحت شبکه ip و دوربین های آنالوگ و AHD متصل میشود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد .

قابلیت اتصال به سیستم تماس گیرنده

نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت یک قابلیت ویژه ای که دارد این است که در صورت شناسایی فردی خاص ، فردی عضو لیست سیاه ، افرادی عضو گروه خاص و یا فردی ناشناس با شماره هایی که از قبل تعریف شده تماس و یا پیامک ارسال میکند ، همچنین میتواند با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نماید .

با این امکان خاص نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت به یک نرم افزار امنیتی و حراستی تبدیل می گردد که میتواند امنیت شما را به صورت چشمگیری بالا ببرد .

قابلیت اتصال به دستگاه های جانبی

نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت که میتواند به یک نرم افزار امنیتی و حراستی تبدیل گردد یک ویژگی خاص دیگر دارد ، اینکه این نرم افزار میتواند در صورت شناسایی فرد یا افراد خاص و یا گروه خاص و یا افراد ناشناس ، تا 4 دستگاه ، همچون سیستم اعلان و یا اطفای حریق ، سیستم اعلان سرقت ، سیستم های سرمایش و گرمایش ، انواع لامپ ها ، انواع سیستم های صوتی و تصویری ، آسانسور ، بالابر و… را روشن و یا خاموش کند .

قابلیت شمارشگر افراد یا People counting

چنانچه برای شما مهم است که در این لحظه چند نفر داخل مجموعه شما هستند و یا امروز و یا هر تاریخ دلخواه چند نفر از مجموعه شما بازدید کرده اند ، میتوانید از قابلیت شمارشگر افراد نرم افزار تشخیص هویت استفاده کنید ، این قابلیت به این صورت است که یک گزارش در لحظه و یک گزارش نموداری روزانه ، ساعتی ، هفتگی و ماهانه به شما تحویل میدهد .

همچنین نرم افزار تشخیص هویت که یک نرم افزار امنیتی و یک نرم افزار شمارشگر افراد می باشد این قابلیت را دارد که در یک گزارش نموداری تعداد افراد در ساعت را نمایش دهد ، با این گزارش شما این امکان را خواهید داشت تا ساعات شلوغ مجموعه خود را متوجه شوید .

تشخیص عبور از خط یا Line crossing

ویژگی دیگر نرم افزار شمارشگر افراد و یا نرم افزار امنیتی این است که در صورت عبور افراد از یک خط خاص و یا محیص خاص میتوان آن را مانیتور و گزارش کرد .

تشخیص جعلی بودن و یا زنده بودن تصویر

در نرم افزار تشخیص چهره و تشخیص هویت این مکان وجود دارد که از جعل چهره افراد توسط عکس جلوگیری میکند و فقط چهره افراد زنده را ثبت می نماید همچنین در صورتی که شخصی قصد جعل کردن یک هویت را با عکس داشته باشد آن را ثبت و گزارش میکند .

تشخیص سن

قابلیت تشخیص سن یک قابلیت در نرم افزار تشخیص چهره و تخیض هویت است که این امکان را به شما میدهد تا سن افراد را به صورت تقریبی حدس بزند و همچنین از ورود افرادی با رنج سن خاص جلوگیری کنید ، این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از نرم افزار و سیستم به طور مثال از ورود افراد مسن و یا از ورود بچه ها جلوگیری کنید

تشخیص جنسیت

شاید برای شما پیش آمده باشد که قصد داشته باشید در بازه های زمانی یا در یک مکان خاص یا در یک دوربین خاص ورود آقایان یا بانوان را ممنوع کنید ، نرم افزار تشخیص چهره با امکان اتصال به دوربین مداربسته میتواند جنیست افراد را تشخیص دهد و از ورود یک جنسیت خاص جلوگیری کند .

تشخیص ماسک

برای زمان هایی که قصد دارید در صورتی که افراد از ماسک استفاده نمیکنند و یا بلعکس از ماسک استفاده میکنند به شما پیغام یا هشدار داده شود ، میتوانید از نرم افزار تشخیص هویت استفاده کنید .

تشخیص عینک

نرم افزار تشخیص هویت و تشخیص چهره ، این امکان را دارد تا عینک افراد را تشخیص و گزارش کند .